Na het interieur weer verder gegaan met de circuit Polo.
De auto is ondertussen op dieet, met de eigenaar wil het nog niet zo lukken.
Schutbord er uit, er zit nog wat achter de schokdempertorens, daar kan ik nu beter bij.
Toch weer bijna een kilo lichter:
Voorste delen van de stoelframes er uit:
Samen goed voor ruim anderhalve kilo:
Scharnieren, accuhouder, en achterbankhouder, samen goed voor 1168 gram.
Toen de reservewielbak. Eerst de verf en plamuur weg halen. Vooral aan de schade kant zat behoorlijk wat. Ook kwam ik er achter dat daar een deel vertint is. Dat kon ik dus niet met de puntlasboor doen, maar moest met de slijptop, en moet later nog gefatsoeneerd worden. Maar, hij is er uit, en een riante winst van 4 kg.
Totaal is de auto door bovenstaande zo'n 7,6 kg afgevallen.
Ik wil de gordelhouders er ook nog uithalen, maar heb geen idee hoe dit te doen. Iemand hier een idee over?
Het gaat dan om de 2 in de b-stijl, en de 2 in de c-stijl.