View Single Post
  #13  
Old 21-11-2016, 16:46
SciroccomTDI SciroccomTDI is offline
Postwhore
 
Join Date: Aug 2012
Posts: 1,478
Default

Het gehele gedrag van AP bevalt mij beter. Nu lijkt de auto zelfs te veren in de ophanging, en niet alleen op de banden :P

Hardheid is (in ieder geval bij mij ) niet verstelbaar). AP lijkt ook degelijker gebouwd: grovvere schroefdraad, die je zeker niet met een staalborstel zou beschadigen als je nog eens wil gaan schroeven. Een stelring, die je met een schroefje blokkeert.

Wat ook een groot argument is:

in ieder geval op mijn Triple-S werd de fusee met een rond gat en een sleufgat bevestigd, maar bij de sleufgat zat er nix bij!! Bij AP zit er om dat sleufgat heen keurig een U opgelast, zodat je met een camberstelbout ook daadwerkelijk de camber stelt.... Bij Triple-S was het toen op goed geluk, kan ik mij herinneren... losdraaien en tegen het wiel raggen tot het goed staat.
Reply With Quote