View Single Post
Old 15-11-2016, 15:27
k00x k00x is offline
Forum Newbee

Super bedankt voor het meedenken.
Ik zit met mijn handen in het haar met dit probleem.. Want het wordt steeds erger en ook het herstarten gaat moeizamer.

Ik heb hem naar een jongen gebracht die veel aan VW werkt en die gaf aan dat het door de MAS sensor komt? Door dat deze sensor olie waarneemt laat hij de motor afslaan. Hij gaf aan dat er iets met de motordruk niet in orde is. Hij zei dat hij de motor uit elkaar moest halen en nieuwe pakkingen en ringen moest plaatsen. Dit is een dure operatie en dit was de auto niet meer waard gaf hij aan.

Ik hoop toch dat het iets anders is.

Kan het aan de katalysator liggen of aan de katalysator klep?
Ik hoorde namelijk van een kennis dat het bij hem aan de katalysator klep lag toen hij dit probleem had.
Wellicht dat ik de katalysator er tussenuit kan halen om dit te testen.

Over het contactslot. Ik merk dan wanneer ik op het ijzer druk waar de sleutel in moet de lampjes van de autoradio zwak gaan branden. Maar de garage waar ik eerder ben geweest zei dat het contactslot zeker niet het probleem is..

De auto valt ineens stil en soms herpakt hij zich stotterend. Ook kan ik wanneer de waarschuwingslampjes aan gaan de koppeling op laten komen en krijg ik het soms voor elkaar dat hij weer start.
Voor die tijd kan ik niets en valt de auto compleet weg. Heel vreemd.
Vervelend dat het aan zo veel verschillende zaken kan liggen.
Reply With Quote