View Single Post
  #13  
Old 13-11-2016, 18:38
Lasse00's Avatar
Lasse00 Lasse00 is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 86
Default

@JBM: Het blok ging er vrij gemakkelijk in dus ging ik er ook vanuit dat alles goed zat.

@SciroccomTDI: De zwarte steun in de foto heb ik op de motor zitten (origineel ABF), maar die grijze komt mij niet bekent voor. Is die van een Passat dan?
De steun van de ABF en die van de PN (originele 1.6L 51kw motor) heb ik vergeleken, maar kan qua vorm eigenlijk geen afwijking vinden. Wat is er precies anders aan?

Aan de voorzijde rust de motor op een Mk2 G60 motorrubber. Is deze net zo hoog als een standaard Mk2 rubber of lager?
Het probleem is volgens mij dat de motor te hoog en ook iets teveel naar voren gekanteld zit.
Ik heb nu een aangepaste Mk3 achterste motorrubber binnen die 5-8mm lager zou moeten zijn. Helaas heb ik voorlopig niet de mogelijkheid deze om te wisselen dus kan nog geen uitslag geven. Als deze erin zit zal ik nakijken of er verder nog iets mankeert.

Ik hoop dat het verder meevalt. Zoniet zal ik nog meer navraag gaan doen.
Alvast bedankt allemaal

MVG, Lasse
__________________
Bend the rules...Rule the bends
___________________________________
- Mazda MX-5 NB 1,8 16V (daily)
- VW Jetta mk2 1,8 '88 (project)
- VW Jetta mk2 1,6 '91 (ex-project RIP )
- VW Golf mk3 GTI 2,0 16v '94 (donor)
VWCULTURE
Reply With Quote