02-11-2016, 09:03
|
|
Postwhore
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by v6freak
Heerlijke motor om mee te touren Wilco.
Jammer dat de TTRS er niet in komt, geweldige motor met hoop potentie maar ik begrijp je keuze maar al te goed.
Komt er nog wel een 4-Motion in?
|
Het is nu vooral de bedoeling om een auto te bouwen die lang mee zal gaan omdat ik geen zin heb om nog eens zo'n groot project voor mijzelf te beginnen. Deze bouw ik dan ook echt voor alleen de leuke ritjes, evenementen en om er mijn creativiteit in kwijt te kunnen om zo een mk2 te bouwen zoals ik hem mooi vind zonder te kijken naar wat anderen zouden willen zien en is dan ook echt een persoonlijk project en niet voor commerciële doeleinden.
Het zal zal een R36 met DSG en 4Motion gaan worden. Deze motor levert origineel al 300pk en is meer dan voldoende voor veel rijplezier en met een mooi karakter en het juiste geluid denk ik. De TTRS in een mk2 is ook al niet uniek meer inmiddels en op deze manier bespaar ik veel geld en werk en zit ik niet met een intercooler, intercoolerbuizen enz. Een R36 (BWS) motor is ook niet vaak te zien is in een mk2 en zeker niet in combinatie met een DSG en 4Motion waardoor hij toch anders zal zijn hoop ik.
Heb nog steeds wat gemengde gevoelens over het DSG, niet om de kwaliteit en het rijplezier, maar om de stijl zoals ik de mk2 wil gaan bouwen, maar zal ook wel weer goed gaan komen en heb hier inmiddels wat ideeën voor
|