View Single Post
  #14  
Old 29-10-2016, 18:35
J.v.G's Avatar
J.v.G J.v.G is offline
VW Addict
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 545
Send a message via MSN to J.v.G
Default

We zijn er vorige week mee bezig geweest...

- Filter onder de auto los gehaalt.. Die was schoon!
- Spinnenkop leidingen wederom stukjes los draaien voor eventuele benzine druk.. Wat die dus gewoon had.
-Vacuumslangen etc nog meer nagelopen en paar vervangen.

verder...

Bleken het een paar vaccum slange te zijn, verstopt/ vervuilt inspuit ventieltje in de inlaat, het relais voor de brandstofpomp om in te schakelen als de autop start heeft zeker ste weten kuuren en te weinig brandstof in de tank.. (zeg maar zo goed als leeg)

Al deze samen hang bleek een niet startende en rijdende auto te veroorzaken..

Nu is et weer starten en lopen zoals het 31 jaarig ouwe beesie altijd gedaan heeft

Nu weer focussen op et opknappen van de Jetta
__________________
EX:
'94 Escort
'92 Golf Mk3 GL
'90 Jetta Mk2 Pacific
'87 Golf Mk2 GTI KR
'00 Bora Mk4 Highline
'00 Bora Mk4 Highline
'87 Jetta Mk2 Coupe
'95 Golf Mk3 GTI ABF

Current:
'85 Jetta Mk2 GT 8V EV
'01 Passat 3BG V5 Highline
Reply With Quote