View Single Post
Old 10-10-2016, 12:32
DutchWilco's Avatar
DutchWilco DutchWilco is offline
Postwhore

Quote:
Originally Posted by René
Altijd mooi, zo`n 3.2 in een MKII! Wel jammer dat de TTRS er niet meer in komt icm sequentieel, maar snap deze keuze ook wel. Rolkooi blijft er wel in?

R36 = 3,6L

Deze keuze bespaart mij meer dan 15K op de motor en nog eens 10K op de Seq.bak. We zijn veel aan het verbouwen en investeer dit liever in de woning en werkplaats enz. Het is voor mij ook hobby en moet wel hobby blijven. Ik heb nu veel plezier aan het bouwen, realiseren van ideeën enz, maar zonder dat ik er voor krom hoef te liggen. Het concept waar ik mee bezig ben zoals de kleur, wielen, exterieur en interieur enz, blijft

Ben erg blij met deze keuze omdat niemand mij straks kan verwijten dat hij beter of mooier zal zijn dan een ander doordat ik er zo veel geld in heb gestoken. Ik bouw hem zo dat al het bijzondere hem in de arbeid zit en niet in de kosten
Ik heb er nu weer een veel beter gevoel bij ondanks dat de techniek echt wel heel erg mooi is van de TTRS en seq bak enz. Echter gaan deze niet verloren, maar komen in de klantenauto's terecht.

De rolkooi las ik er zo in de zelfs het hemeltje en kachel etc er nog in past. Het is een moeilijke combi Laskooi/Bekleding, maar het gaat lukken en de belangrijkste delen zitten er in. Er moet wel veel bekleding op maat worden gemaakt, maar maakt deze auto wel uniek.
Ik zie en bouw hem dan ook als een Hod Rod, Old scool met nieuwe techniek
Doordat ik er niet mee ga racen, heb ik nu wel ineens veel meer nieuwe mogelijkheden die ik al als idee had, maar niet mocht door de regelgeving waar ik nu niet meer aan hoeft te voldoen.
Reply With Quote