Ja leuk André! Heb ook een paar collega's die met die "krengen" gereden hebben in dienst. Niet hadden ze allemaal de beste ervaringen
De motor wordt op dit moment aangepakt daarover binnenkort meer.
Ik schuif nu langzaam over van cosmetisch naar technisch. Heb bij Alain vorige week nog de laatste kratten onderdelen opgehaald waaronder de motorsteunen.
Eerst moest ik nog wat los liggende spullen weg schroeven. Zoals de achterbumper hoekjes. Deze lieten zich niet monteren met de stalen bumper gemonteerd. Dus eraf dan was het nog een uitdaging om het op zijn plek te krijgen maar uiteindelijk gelukt;
De hele week stonk mijn garage naar de diesel. Dus hoorde ik de hele tijd een stemmetje "spoel mij", "spoel mij". Nee dit was niet mijn avond trek maar wel een goed idee (sorry stomme reclames op de radio
). Ok eronderuit aangezien ik stuurbekrachtiging inbouw en daar de leidingen lopen.
Na het zakken van de tank werd het een soort van archeologische opgraving;
Er lag ongeveer een emmer zand op
Euro knaller pompje van de Hornbach doet het goed;
Na een lekker hoge druk sessie & flink wat spoelbeurten verder eerst de tank in de roestomvormer gezet. Roest is voornamelijk oppervlakkig de vlotter is het verste heen en wordt vervangen..
Als laatste een zwart stuur, zwarte hendels en een zwarte pookknop gevonden. Hiermee zijn de laatste restanten bruin de deur uit
Interieur nog is opgepoetst en even uit rusten met een biertje. Proost