View Single Post
  #5  
Old 28-09-2016, 12:40
Lasse00's Avatar
Lasse00 Lasse00 is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 86
Default

Had zelf ook gedacht aan een kleine modificatie aan de motorkap, maar dan wil ik wel zeker weten dat de rest klopt. Er zijn er namelijk zat die ik heb gezien met een ABF die niet tegen de motorkap aanloopt. Ook al is het blok rechts wat hoger dan links.

Het lijkt er inderdaad op dat het blok te ver gekanteld is, maar welke steun daar de schuld van is wet ik niet. Wie gebruikt welke steunen?
Het rvs uitlaatspruitstuk komt ook heel dicht bij het schutbord uit al zal dat misschien ook deels de pasvorm kunnen liggen.
Mijn vermoedens op dit moment:
- G60 voorste steun of beugel te laag waardoor het blok aan de voorkant teveel zakt en het inlaatspruitstuk hoger komt.
- Achterste motorsteun te stug, waardoor deze amper inzakt en het blok te hoog houd.
- Versnellingsbak steun te hoog / verkeerd waardoor deze de gehele motor positie beinvloed.

Ik zal eens proberen wat foto's te uploaden.

Mvg, Lasse
__________________
Bend the rules...Rule the bends
___________________________________
- Mazda MX-5 NB 1,8 16V (daily)
- VW Jetta mk2 1,8 '88 (project)
- VW Jetta mk2 1,6 '91 (ex-project RIP )
- VW Golf mk3 GTI 2,0 16v '94 (donor)
VWCULTURE
Reply With Quote