View Single Post
Old 22-09-2016, 11:21
yuli's Avatar
yuli yuli is offline
Forum junkie

Zo laatste update dit jaar verwacht ik voor de golf. De golf is al in de stalling (Voor de golf einde seizoen kom ik zo op )

Heb nu een externe oliekoeler geplaatst met 16 rijen. Deze heb ik met 3 beugels kunnen hangen aan bak en motorsteun. Ik kan nog een vierde beugel maken maar ben gewoon wat lui . Radiator kantelt dus mee met het blok maar zit als een huis in de beugels. Ik heb sowieso weinig blokkanteling dankzij de sterkere rubbers en versterkte subframe dus maak ik met niet zo druk over..
Ook is de 16 rijen eigenlijk te groot voor 8v G60 liever 13 rijen maar omdat bij mij deze redelijk uit de wind zit is deze extra rijen niet zo'n probleem.

Let op, de volgende foto is onder een hoek genomen dus het lijkt heel erg dat de radiator het laagste punt is maar dit is dus niet het geval! De front lip is lager, mijn carterbeschermer is lager en mijn spaghetti is lager..

Olieslangen lopen vrij en ik heb eigenlijk alles vrijwel uit het zicht;

Nieuwe achterlichten erin en een g60 badge erop voor de ingehaalde lease rijder

Olie blijft nu heerlijk koel. Gisteren door een file heen geen probleem dus volgend jaar Mivw ga ik niet meer duwend het terrein op Voor diegene die wel is zijn gegaan kennen de lange, stapvoets files..

Verder was de STK kapot gegaan en deze is vervangen.

Ja dan iets persoonlijks. Altijd de vraag of je het deelt of niet. Gezien ik veel mensen ken via deze hobby en er toch wat bevriende contacten zijn die meelezen maar die weer persoonlijk of via een andere wijze in contact staan reageren. Doe ik ook hier toch een post.
Ik ben sinds een maand voor het eerst trotse vader geworden van een dochter. Haar naam is Mylena en ze doet het erg goed.
Wij hebben bewust zolang mogelijk gewacht met het krijgen van een kind (zijn nu allebei 34). Hebben er zelfs jaren lang niet aan willen denken.
Nu ze er is meer dan gewenst en alle clichés zijn waar

p.s Dit is niet einde VW hobby binnenkort er komt wat bij. Binnenkort maak ik hiervoor hopelijk een topic.

mvg,

Yuri
VW Golf 1 - 1994 - Cabby Acapulco 2H
Reply With Quote