Quote:
Originally Posted by vdWal.
Haha ik haat rommel!
Sommige zullen het inmiddels al wel weten
Maar ben flink in dubio wat betreft de toekomst van de auto
Dit heeft meerdere factoren dan alleen tijd en geld,
Al is de lijst met punten toch nog wel zo lang dat ik me aan het afvragen ben of die tijd moeite en geld er nog wel echt wil in stoppen.
Of dat ik de handel ga weg doen en de stap zet naar een mk4 R32
We gaan er nog eens goed over slapen flink plussen en minnen
En genieten van een welverdiende vakantie daarna zien we wel verder
|
Een mk4 R32 is zeker een goede keuze, want zit goed in elkaar en blijven bijzondere auto's die erg goed rijden, maar ook deze auto's zijn al weer een eindje oud. Ook hier zal werk aan zitten en de onderdelen zijn kostbaar. Ik heb zelf een mk5 R32 met maar 73t/km op de klok uit 2008 en was mij nog niet netjes genoeg en zal jij waarschijnlijk ook ondervinden.
Ik heb er sinds een half jaartje een TT Quattro uit 2003 bij gekocht met maar 117K op de klok, maar ook hier heb ik weer werk aan. Wat roestpuntjes, dorpels er af, toch maar spuiten enz.
Ik probeer alleen maar uit te leggen dat het lijkt alsof je in 1x klaar ben als je een wat meer recente auto koopt, maar ook deze zijn inmiddels op leeftijd en zullen ook weer hun aandacht nodig hebben.
Mocht je deze keuze maken omdat je eens wat anders wil, dan is de mk4 R32 een hele goede keuze in elk geval
Natuurlijk rijd een mk4 beter als je het over comfort hebt, maar een mk2 is een stukje cult en zie ik toch wel als 1 van de betere Europeese hotrods
Ik heb mijn eigen mk2 verkocht na 15 jaar te hebben gehad, maar ben toch weer een nieuwe aan het bouwen en met een reden.
Succes met je beslissing, en probeer vooral voor je zelf een goed overwogen beslissing te maken