View Single Post
  #487  
Old 01-09-2016, 18:56
DutchWilco's Avatar
DutchWilco DutchWilco is offline
Postwhore
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,167
Default

Quote:
Originally Posted by SciroccomTDI
Wilco, ik dacht altijd dat Porsche wielen super hoge ET-waardes hebben ? Zijn de naven zo ontworpen dat ze dat compenseren ?


De wielen die ik er graag onder wil zetten zijn alleen leverbaar in 5x130. De ET is naar eigen keuze waardoor dit geen probleem is.
Ook de 3-delige velgen zijn natuurlijk altijd na eigen wens in elkaar te monteren, maar ik zal waarschijnlijk voor een 1-delige velg gaan.

Er komen 2-delige remschijven op met ook deze dubbele steek en met de wielstuds die ik dan zowel in de 5x100 als in de 5x130 kan zetten

Het naafgat van de Porsche velgen is ook veel groter en kan makkelijk worden opgelost met een centreer-ring die vaak al aanwezig zijn bij veel velgen.

Ik ben niet een paar jaar bezig met een auto om uiteindelijk met adapters te gaan rijden en wil het graag in 1x goed doen. Als ik dit had geweten, was ik zo ver niet gegaan waarschijnlijk en niemand die hier straks naar zal kijken, maar het is weer eens wat anders en is een idee waar ik al langer mee liep om toch eens te gaan maken en dat is gelukt denk ik Ik vind dit leuk om te doen en is dan ook de reden dat ik er voor gegaan ben. Ik houd van simpel en goed en is ook zoals ik deze auto aan het bouwen ben.
Reply With Quote