07-06-2016, 12:57
|
|
VW Addict
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by Scully
Maar voor de 2 velgen voor ben je 4 nieuwe randen nodig begrijp ik? En als je alle 4 front mounted maakt, ben je 4 nieuwe banden nodig. De velg wordt dan een half inch smaller. Dezelfde band zou moeten kunnen, maar dat moet jij uitmaken. Hoe dan ook, 4 nieuwe banden zullen niet veel verschillen van 4 nieuwe randen denk ik, zo niet goedkoper zijn? Enkel de prijs van 2 velgen extra ombouwen komt er dan bij.
|
Maat van mij heeft nog 2x 1,5j buitenranden liggen. Dus hoef enkel 2 binnen randen te kopen. Die zijn ongeveer 150 euro per stuk. Banden maat vind ik nu perfect. Dus denk dat dit de optie is die ik ga doen.
Quote:
Originally Posted by René
|
Ik wil eerst spacers bestellen van 12mm om inderdaad zeker te weten of het niet zo ook al past. Zoals ik nu heb gemeten gaat het niet passen, tijdens het rijden loopt er nu niks aan, met scherp sturen of hard rijden niets wat aanloopt. Dat zou wel eens anders kunnen worden op het moment dat de band verder naar buiten komt.
Daarnaast wordt ook de geometrie van je stuurinrichting aangepast. De wielen komen verder naar buiten en daardoor wordt je stuurslag anders. Dat is waar ik me het meeste zorgen om maak.