Quote:
Originally Posted by silbergti
Sjoes; ik zal er eens over nadenken. Ben normaal niet zo van de verlaging maar dit klinkt nog acceptabel. Ik vind de ATS cup trouwens ook een knappe velg onder een Golf 1.
|
als je voor ATS cups gaat in 15 inch..wat eigenlijk het mooist is..
moet je goed de et waarde in de gaten houden..
ik weet niet meer welke et waarde ik had..ik geloof 28..
in ieder geval de diepere en tevens mooiste variant.. dit gaat ook zonder verlagings set van achter aanlopen..
de randen omrollen-vouwen is met 195-50-15 zeker nodig..
het mooiste en enigszins rijdbaar (lees niet knetterstug en drempelproof)met originele voorspoiler..is max -40mm ,ik reed ooit met -60,-70mm,en dat zag er super uit ,maar reed echt gewoon voor geen meter zo stug..
schroefset heb je eigenlijk niet nodig..als hij eenmaal op hoogte staat zo je hem wilt hebben,verander je er waarschijnlijk nooit meer wat aan
een setje Bilstein dempers met H&R veren (o.i.d)rijd qua stugheid bijna gelijk..en het stuurt veel beter
koop geen rommel van 200 €..schroefset of vaste verlaging..
krijg je gegarandeert spijt van..
pasgeleden een e36 voorzien van Bilstein spul ,ipv de chinese schroefset die er onder zat..is gelijk weer een auto ipv een plee...