View Single Post
Old 23-05-2016, 16:44
bobbob's Avatar
bobbob bobbob is offline
VW Addict

Pfoe, druk weekje nog geweest. Naast genoeg drukte met school moest de auto ook nog worden klaargemaakt voor de BBQ.
Na maandag dus het kleppendeksel en inlaatspruitstuk te hebben geplaatst zodat de bovenkant van de motor netjes was..
Ben ik woensdagavond in de auto gestapt en naar Mike_MK2 gereden met mijn stalen carterpan van een 2.0 8V. Om er een 3mm stalen plaat op te lassen, 't is tenslotte zo vervelend als je die kapot rijdt
Nadat de pan netjes was afgelast is die in de 2K epoxy zooi gezet, thuis ff netjes zwart geblaft, niet dat het er lang op zal blijven zitten

En sja, toen donderdagavond plaatsen.
Oude carter eraf, blok ziet er netjes uit van onderen

De carter en pakking waren heerlijk nattig, dus nu zullen er als het goed is ook geen olie vlekken meer bij komen op de oprit :mrgreen:
Ook de voorste anti-rollbar (denk dat ie zo heet) aangepast, de lip die naar het subframe liep lag enkele cm onder het subframe...
De stalen pan eronder met verse pakking, oliefilter vervangen, olie vervangen
De stalen carter past helaas niet zomaar, nog wel wat aanpassingen moeten uitvoeren...

Toen vrijdag overdag aan de gang gegaan met de auto. Auto op orde maken, interieur schoonmaken, stofzuigen, auto wassen, toerenteller werkend gemaakt enz.
Vrijdagavond ff bij de meeting bij strand Horst geweest.
Maar het belangrijkste: dat ding weer plat gegooid. Achterkant kan ik niet verder zakken, past nauwelijks een vinger tussen kas en band. Gaat lijkt het zo ongeveer goed
Voorkant zou ik het liefst nog iets zakken, maar dat gaat helaas niet met deze Spax schroefset, hulpveren zijn al weg en de bumpstop is al wat ingekort.

En zaterdag was het toch echt tijd voor de

Verzamelen bij de Mac Nijkerk om door te rijden naar het volgende verzamelpuntje.

Vanaf de 1e echte verzamelplek met de hele groep doorgereden naar de 2e verzamelplek. Het zullen denk ik wel zo'n 40 auto's zijn geweest, das leuk onderweg

En op de verzamelplek

Nick heeft voor het nodige vermaak gezorgd

En op de BBQ locatie:

En nog een paar gewoon dikke foto's van mijn wagen

It's all about the red... BWAAAAAHH
Aaand it's gone
Oh w8, een drempel
Reply With Quote