View Single Post
Old 04-06-2005, 21:22
MartinGT's Avatar
MartinGT MartinGT is offline
No personal life

Default De moeite waard, of niet?

Nu ik m'n scirocco verkocht heb ben ik rustig aan het kijken naar een golf 1, en dus heb ik vandaag een golf 1.1c uit 1982 bekeken die er wel netjes uitzag. Het Interieur ziet er netjes uit er zit weinig roest aan de buitenkant alleen een gat in de reservewielkuip. De wielkuipen zijn verder allemaal hard en ook alle andere zwakke punten zoals roest bij raamrubbers, sleepoog en dorpels zien er goed uit. Wel is de vulpijp doorgerot maar de vulopening zelf niet.

De auto is van een verzamelaar en heeft dus 7 jaar stilgestaan, de motor draait wel rond en is dus los. Maar is niet lopend te horen. Zijn vraagprijs is 1250 euro, nu is mijn vraag is dit teveel voor een auto waarvan de motor niet loopt en waar (waarschijnlijk) veel aan vervangen moet worden? En als ik er nog eens een 500 euro insteek ben ik dan klaar of kom je bij een auto die lang stil heeft gestaan nog veel meer dingen tegen? De carresorie is dus wel in een behoorlijke goede staat maar technisch is het een verrassing. Dus daarom ben ik benieuwd naar wat jullie ervan zeggen.

Een paar foto's

Reply With Quote