Ik heb dus een Caddy gekocht.
Destijds stond deze parel in Doetinchem. En op 21-04-06 ben deze daar gaan ophalen. Voor €300 kon hij zo mee. In een bui van jeugdig enthousiasme...
Ik heb wel het geluk gehad hem steeds droog te kunnen stallen.
Hij staat er overigens ook nog steeds bij als toen.
Het is een originele Nederlander met kenteken BG-62-RT.
Kentekenbewijs deel 1 en deel 2 heb ik en een aankoopbewijs maar dat is alles. Volgens mij toen ook niet uitgevoerd geweest door de verkoper.
Nu de prioriteiten op orde staan, huisje, garage, tuintje, getrouwd en in overeenstemming met het vrouwtje geen kinderen, maar meer tijd (en geld) voor de hobby, kan er terug iets ondernomen worden.
Ook zijn er dit en vorig jaar een aantal knopen doorgehakt met betrekking tot het wagenpark om fondsen vrij te maken voor de dit project en de verbouwingen. Niets met spijt in het hart, blij dat ze weg waren en de focus gericht kon worden op 1 ding.
Kever van 1976 1200cc verkocht
Golf 2 van 1987 met 1300cc verkocht
Golf 2 van 1989 met 1600cc TD verkocht
Golf 3 project van 1991 met 1900cc D schroot
T3 Doka project van 1984 met 1600cc D verkocht
T3 project camper ombouw van 1987 Schroot
Wat is er dan gebleven... Wel, dat bovenstaande wagens niet allemaal met winst weggegaan zijn mag duidelijk zijn en maken een mens dan ook wijzer
. 1 project blijft dus en dat blijkt het eerste te zijn dat ik ooit kocht. Mijn daily Polo 1 van 1981 en mooi-weer-auto Golf 1 van 1982 zijn ook gebleven.
Wat zijn de plannen (lees ik ongelofelijk veel bij de start van een thread
)
In het kort: realistisch blijven en zien hoever ik kom. Harder stranden dan de afgelopen 10 jaar kan volgens mij niet. Nu hopelijk de bodem van de put onder controle houden. Dit gaat zeker meer zijn dan ze opbrengen maar dat mag de motivatie niet drukken.
De straler komt binnen 10 dagen kijken wat volgens hem mogelijk is en of hij er überhaupt aan wil beginnen (lees: of er genoeg over blijft). Dit zou ik allemaal geen ramp vinden moest ik de afgelopen 10 jaar niet steeds de plaat-onderdelen hebben blijven zoeken en vinden met een, toegegeven, kinderlijke naïviteit. Alles NOS waaronder de volledige laadbak buiten en binnenkanten (exclusief bodemplaat). Het achterschot voor achterraam boven en onder. Een achterklep, de goede originele deuren en voorschermen.
Een donor cabrio GTI voor motor, versnellingsbak en dashboard, remmen, assen, kabelboom...
Een bom geld gemaakt dus van die oorspronkelijke €300
Er werd me reeds verschillende keren aangeraden om voor sodastralen te gaan, iemand hier ervaring mee? echt zoveel beter? Is dubbel zo duur als zandstralen. Komt geen hitte bij vrij.
Afhankelijk van de komende dagen kan dit dus wel een hele korte thread worden...