View Single Post
Old 21-04-2016, 17:04
turbojo2 turbojo2 is offline
VW Guru

Quote:
Originally Posted by NielsDub
Aan de oude platen te zien heeft ie meer dan 15 jaar gestald gestaan. Ellende zou dus best s mee kunnen vallen.

Mijn 77er gti heeft van 1989 tot 2010 in een schuur in Duitsland stil gestaan bij een auto verzamelaar met een schuur vol oude bmw's. De oude man ging zijn huis verkopen om kleiner te gaan wonen. Paar NL bmw liefhebbers waren bij hem gaan kijken om eventueel een bmw te gaan kopen. Ze kwamen echter met de gti terug. Na bij hun een jaar te hebben gestaan hadden ze besloten om hem te verkopen omdat ze al hun tijd al kwijt waren aan het sleutelen aan bmw's. Ik heb toen de auto over kunnen nemen en er 5 jaar (met soms lange tijden met niks er aan te doen)over gedaan hem te restaureren. Sinds eind 2015 is hij af en kan ik eindelijk, nadat hij dus 26 jaar heeft stilgestaan, er mee rijden.
Dat de ellende wel eens mee kan vallen nadat een auto 15 jaar in een schuur heeft gestaan zegt niet alles. Vooral de vroege golfjes konden al na 8 jaar kaarsverrot zijn. Zit soms nog wel eens "het wrak van de weg" filmpjes te kijken op You Tube. Vooral het einde is mooi dan worden de wrakken vernietigd door er bijv met een bulldozer overheen te rijden, hem vol te storten met beton of hem van een viaduct te laten storten en dat onder het mom van " die zien me nooit meer terug"
Reply With Quote