Passat is gelukkig klaar! Nu volgas in de weer met de bus, in de tussentijd rijdt Dorien in de golf 4 van mijn schoonmoeder.
De bus komt volgens planning met 3 weken thuis, dan max 2 weken afbouwen en dan half mei 3 weken vakantie naar Engeland. Als jullie je afvragen waar al deze 'haast' vandaan komt om alle auto's af te maken, dat heeft een goede reden.
Ondertussen zijn Dorien en ik 16 jaar samen en 6 jaar getrouwd. Hebben allebei als daily een grote gezinsauto maar vervoeren alle dagen alleen onszelf naar het werk en weer terug naar huis
Half 2014 hadden we besloten om voor een kind te gaan en eind 2014 was het raak. Helaas ging het mis in maart 2015, we kregen een miskraam. De aanhouder wint en ondertussen is Dorien bijna 18 weken zwanger! Samen besloten de bus op te knappen voordat het dan echt zover is en daarna lekker genieten van het leven
De kinderkamer staat klaar maar doet tijdelijk dienst als opslagruimte
Paar punten die echt aandacht nodig hebben
Rondom de voorruit
Deuk
Lelijk ingebouwd, zonder vulringen
Hier komt een nieuwe klep op
Kitnaad bij linker achterpaneel
Voor en achter zitten 4 gootjes, deze worden dichtgelast en glad gemaakt
Trippen
Kaalgetolt
Voorschermen losgehaald en alles schoongemaakt
Kitnaad weggehaald
Moet nog gestraald worden
Kabelboom bestuurdersdeur is in het verleden gerepareerd maar niet naar mijn zin, verkeerde kleuren, veel dezelfde kleur, te lange draden. Dus dit gerepareerd zoals het hoort.
En klaar
Volgende week meer updates