View Single Post
Old 08-04-2016, 20:17
Black Devil's Avatar
Black Devil Black Devil is offline
Triple Action Donor - Niet fantaseren maar construeren

Passat is gelukkig klaar! Nu volgas in de weer met de bus, in de tussentijd rijdt Dorien in de golf 4 van mijn schoonmoeder.

De bus komt volgens planning met 3 weken thuis, dan max 2 weken afbouwen en dan half mei 3 weken vakantie naar Engeland. Als jullie je afvragen waar al deze 'haast' vandaan komt om alle auto's af te maken, dat heeft een goede reden.

Ondertussen zijn Dorien en ik 16 jaar samen en 6 jaar getrouwd. Hebben allebei als daily een grote gezinsauto maar vervoeren alle dagen alleen onszelf naar het werk en weer terug naar huis

Half 2014 hadden we besloten om voor een kind te gaan en eind 2014 was het raak. Helaas ging het mis in maart 2015, we kregen een miskraam. De aanhouder wint en ondertussen is Dorien bijna 18 weken zwanger! Samen besloten de bus op te knappen voordat het dan echt zover is en daarna lekker genieten van het leven

De kinderkamer staat klaar maar doet tijdelijk dienst als opslagruimte

Paar punten die echt aandacht nodig hebben

Rondom de voorruit

Deuk

Lelijk ingebouwd, zonder vulringen

Hier komt een nieuwe klep op

Kitnaad bij linker achterpaneel

Voor en achter zitten 4 gootjes, deze worden dichtgelast en glad gemaakt

Trippen

Kaalgetolt

Voorschermen losgehaald en alles schoongemaakt

Kitnaad weggehaald

Moet nog gestraald worden

Kabelboom bestuurdersdeur is in het verleden gerepareerd maar niet naar mijn zin, verkeerde kleuren, veel dezelfde kleur, te lange draden. Dus dit gerepareerd zoals het hoort.

En klaar

Volgende week meer updates
Golf Rallye
Dailys:
Phaeton W12 & T5GP California
Reply With Quote