11-03-2016, 23:53
|
|
No personal life
|
|
Join Date: Mar 2012
Posts: 2,561
|
|
Quote:
Originally Posted by VwGolfMK2VW
Er is inwendig het een en ander afgebroken, sleutel komt ook niet terug na het starten (veertje defect) en er zit veel speling op t contactslot
|
Nee, dan helpt zelfs WD40 niet meer... ;-)
De bedrading is minder simpel:
* je hebt een schakelaar (eigenlijk een dubbele) nodig die de +12 (rd/wt) verbindt met zowel het X-contact (zw/gl) als de bobine etc. (zw/gs).
* en een terugverende schakelaar die de +12 (rd/wt) even verbindt met de startmotor (rd/zw).
De parkeerlichten werken dan niet, en je moet er zelf aan denken om koplampen, aanjager en achterruitverwarming uit te schakelen tijdens het starten (tenzij de auto altijd vlot start en de accu 100% is).
De genoemde kleuren zijn die van de draden op het startcontact.
Bron: Olving, Golf/Jetta '83-'87.
|