07-03-2016, 21:48
|
|
VW Fanatic
|
|
Join Date: Jun 2011
Posts: 321
|
|
Even een oud koetje uit de sloot halen.
Het heeft me toch wel wat bezig gehouden, maar ben uiteindelijk gegaan voor een weber dmtl.
Het plan was iets anders leuks te vinden om op te knappen, de Golf in te gaan zetten voor de tijd dat die projectwagen gemaakt wordt en hem daarna te degraderen tot auto voor die vriendin.
Zij is toch wat bang voor de chokehendel, want de weber vraagt ook iets meer van de bestuurder dan de pierburg (mits correct werkend).
Ik heb me gerealiseerd dat ik me toch onwijs vermaakt heb in de (bijna) 5 jaar dat de Golf op mijn naam staat. Daarom wil ik hem toch goed aanpakken.
De gaat de GU overgeplaatst worden in de mk1 van een oud-klasgenoot van me (ook VAG-liefhebber). We hebben het besproken en hij neemt het blok, bak en carburateur over voor een goede prijs.
Ik heb inmiddels twee mogelijkheden gevonden bij dezelfde aanbieder: een ABF en een 1.8 16V.
Iemand tips welke topics ik kan bekijken voor het reviseren en plaatsen van een 16V?
|