Thread
:
Yuli's G60 mk1 project
View Single Post
#
330
22-02-2016, 21:46
yuli
Forum junkie
Kleine update;
6 stuks 15 inch Pirelli's bemachtigd. Voor een fun set met semi slicks. Vier waren goed krom en zijn gericht en 1 gelast bij een richter in Waddinxveen, 1 was ok en wordt het reserve wiel. De laatste wiel was zo erg, die is gedoneerd aan het goede doel en wordt een brandslanghaspel catrol ding, VolksArt
Aanvankelijk wilde ik ze laten poedercoaten maar vier velgen richten is ook niet gratis dus zelf maar kaal halen en spuiten. Daarnaast kun je ze dan nog is makkelijk bijwerken als je ze beschadigd.
Ik ga zelf de kapjes maken omdat ze vrijwel onmogelijk te vinden zijn. Ik heb deze van MP voor weinig weg weet niet van welke velgen ze origineel zijn. Ik maak ze pas en het logo gaat eruit. Ik haal het Pirelli logo als sticker of ik twijfel nog om deze 3D te laten printen.
Volgende keer meer.
Verder heb ik wielkasten achter weer is opgefrist;
Als laatst heb ik nieuwe originele VW carterpan gemonteerd. Mijn vorige carterpan was een verstrekte maar deze bleef olie lekken bij de carterpakking. Werd er zwaar irritant van dus nieuwe originele pan eronder, pakking en in de carterpakking kit gezet, boutjes in de loctite. Gelijk maar verse olie en oliefilter en mijn trots gemonteerd een originele golf 1 carterbeschermplaat op een g60 onderblok! Past 1 op 1
Maar ja, kijken hoelang die zo netjes blijft
VW Golf 1 - 1994 - Cabby Acapulco 2H
yuli
View Public Profile
Send a private message to yuli
Find all posts by yuli
Add yuli to Your Buddy List