21-02-2016, 23:21
|
|
Forum junkie
|
|
Join Date: Nov 2005
Posts: 1,871
|
|
Bedankt voor de input allen. Jullie geven allen, de info waar ik aan twijfel en na kan gaan. Dat ga ik morgen doen.
Ik heb een originele bmw kabel gebruikt (50 mm2) maar in de bmw ging deze direct van de plus klem van de accu achter naar voren zoals Heinz zegt. Ik heb echter in de accu bak met 35mm2 van plus accu naar megafuse van megafuse naar hoofdschakelaar. Van hoofdschakelaar naar terminal buitenkant accubak getrokken. Dan zit daar de 50mm2 op aangesloten die helemaal naar voren loopt en die eindigt op de verdeelstation in de motorruimte. Van verdeelstation een klein stukje 50 mm2 naar startmotor daar zit op dit moment ook de andere plussen op.
De extra kleine plus draad waar Heinz over schrijft ligt er ook maar heb ik nog niet aangeloten op de kast, wilde ik nog uitzoeken waar ik deze bij kan zetten en kijken of het nodig is.
Ik heb het massa punt bij de gordelpunt ook niet kaal gemaakt dus dat moet ik ook doen. Stom, wel voor kaal gemaakt. Daarnaast heb ik de massa achter wellicht iets langer gelaten dan nodig is.
Het gekke was dat op eerst contact alles werkte maar na een start poging een klein kuchje van de startmotor en daarna niks meer op contact dan een flauw klokje. Ik meet idd nu 7 volt in rust toestand.
__________________
VW T3 - 1982 - 16v KR
VW Golf 1 - 1983 - PG G60
VW Corrado - 1989 - PG G60
VW Golf 1 - 1994 - Cabby Acapulco 2H
|