Kopje is klaar en ligt alweer bij de revisieboer. Hij wordt nog even goed schoongemaakt en daarna gereviseerd + gevlakt. Opzich was een nieuwe koppakking geen slecht idee, aangezien dat rubber bij het grote oliekanaal het nog geen 2 weken had kunnen volhouden
Ik heb de inlaat + uitlaatpoorten iets vergroot en bewerkt van de kop. Ook de inlaat is er op aangepast.
Ik denk dat ik toch gewoon de gok ga wagen en het spaghetti spruitstuk monteer. Wat denken jullie ervan? Foto:
Aangezien je er voor geen klote meer bij komt straks laat ik het wrappen sowiso achterwege. Misschien inderdaad van carbon iets proberen te regelen.
In principe durf ik het zo ook wel aan.
De poortjes van het spruitstuk pas ik ook nog ietsjes aan op de kop, zodat deze egaal op elkaar aansluiten.
Kopje is erg mooi geworden al zeg ik het zelf
Ik vervang gelijk ook de hydraulische klepstoters mee en natuurlijk de kleprubbers. Ben erg benieuwd naar wat het gaat uitmaken tegenover eerst.
Motorische verschillen zijn dan als volgt:
- Bolku chipje
- Bewerkte kop
- Bewerkte inlaat
- Rvs spaghetti
- Katvervanger
Denk dat dit al aardig lekker loopt, alleen met een andere nokkenas zou het echt nog een stuk meer schelen. Dit doe ik extra niet aangezien de 2E dan wat ruwer gaat lopen, met name stationair.
Hopelijk lukt het om hem zondag te starten