View Single Post
Old 09-02-2016, 09:36
kroeps's Avatar
kroeps kroeps is offline
VW Addict

Zondag op maandag nacht werd een van mijn nachtmerries werkelijkheid. Ik werd om 5 uur wakker gebeld door een maat dat de kas waar wij werkten aan onze auto's in de brand stond. Hieronder is het filmpje te zien.

http://www.hartvannederland.nl/alge...erk-vlammen-op/

Op deze foto zie je aan de rechterkant waar de brand heeft gewoed. en aan de linkerkant zie je een rijtje auto's. Daar staat mijn auto, ik heb echt enorm geluk gehad. Vrienden van mij die zijn alles kwijt

Op deze foto zie je links de mini van mijn zus liggen die we net hadden gepoetst en maandag verkocht zou worden. Rechts ligt de MK1 van een vriend van mij waar we ook mee bezig waren. Er is op dit moment veel verdriet om alles wat er weg is. Niet alleen kwa spullen en auto's, maar ook de plek waar je kwam om met elkaar te ouwehoeren en te sleutelen.

Mijn auto is door een wonder gespaard gebleven. Ik heb alleen even snel kunnen kijken want het was daar nog levensgevaarlijk en er moet nog allerlei onderzoeken plaats vinden. Maar wat ik al zie aan schade: motorkap, grill en voorbumper. Maar weet niet wat de schade is van al dat water en de smeulende as op de verse lak. Ik hoop zo snel mogelijk meer te weten.

Maar als iemand nieuwe onderdelen voor mij weet voor een mooi prijsje dan hoor ik het graag.