![Old](https://www.volksforum.com/forum/images/statusicon/post_old.gif)
02-06-2005, 11:18
|
![Kevin20v's Avatar](image.php?u=904&dateline=1140776716) |
No personal life
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by richard
zal je leeftijd wel zijn linnie..
je leest het inderdaad verkeerd...
dat schenen schoppenende gedrag helpt echt niet... ik zeg niet dat kev een in zijn handelende wijze een afwachtende houding moet aannemen.. nee uiterraad niet... maar meer een afwachtende houding aannemen in het aanzien hoe nu verder met de auto, in de trant van de afwikkeling.. verwacht niet teveel van bepaalde personen..
je meot het zo zien...
stel je voor je hebt een baan, maar bent aan het sollicteren voor een andere baan.. dan kan je pas je oude baan opzeggen cq blij zijn !! nadat je een contract hebt getekend voor je nieuwe baas.. ipv al je baan opzeggen nadat je te horen hebt gekregen dat je een sollicitatiegesprek hebt...
snap je
|
ik geloof dat je mijn verhaal nog steeds niet goed doorgelezen hebt, als jij ons en onze situatie ECHT had gekend en misschien het verhaal nog eens gaat doorlezen.
na 7 maanden een afwachtende houding aannemen zit er niet meer, in ze hebben 3x de kans gehad om het goed te doen en 3x doen ze het fout en liegen ze, ze behandelen me zonder respect.
iedereen die niet in mijn situatie zit heeft heel makkelijk lullen!!! en zoals ik je net ook al gevraagd heb, dit vriendelijke doch dringende verzoek kappen met je onzin posts dit -->> "zal je leeftijd wel zijn linnie..
je leest het inderdaad verkeerd..." wordt echt NIET op prijs gesteld.
|