Quote:
Originally Posted by richard
op zich is het kevin beschermen weer voor nog een tegenvaller....t is niet met een negatieve insteek bedoeld, maar Kevin loopt opniew weer hoog van de toren te blazen..... kijk het eens aan ipv jezelf al weer een gloednieuwe auto voor te stellen..
iig succes
|
Als je mij zou kennen............. zou je weten................ dat ik niet hoog van de toren loop te blazen!!!
Ik had helemaal nergens buiten de serieuze feiten over gevallen als men niet gelogen had tegen me!!!
Het feit dat een dealer en zijn medewerkers tegen me liegt en respectloos behandeld vind ik ERG kwalijk.
In mijn situatie had jij hetzelfde gedaan, aan jouw goede bedoelingen heb ik helemaal NIETS, niet geschoten is altijd mis!!!
De importeur medewerker heeft mij een aantal dingen gezegd waarop ik wel vertrouw het feit alleen al dat ik later terugbelde en dat er een dossier voor was aangemaakt stemt me een beetje gelukkiger dan dat ik op dat moment was want ik sta op instorten!
Na 7 maanden gezeik ben ik het helemaal beu, en ik ben tot nou toe erg schappelijk geweest, en heb me nog altijd in kunnen houden. Ik kan je wel zeggen dat ik dat niet lang meer kan....
Het is toch niet zo moeilijk om een wagen goed te spuiten? of je aan afspraken te houden?
Het zijn gvd volwassen mensen die IK als 20jarige aan het handje vast moet houden!!
Nu hebben ze drie keer de kans gehad, ik heb ze ook gezegd dat ik contact heb gehad met de importeur en daar waren ze heel vies van, het feit dat men bij die dealer er heel vies van is heeft een aantal redenen en dat zal dan ook zeker NIET zijn omdat de importeur er NIETS aan gaat doen.
Als dat zo was geweest namelijk, dan hadden zij daar niet vies van hoeven te zijn.
Ook het feit dat de directeur mij een klapper liet lezen met gevallen met zelfde soort klachten die allemaal gebeurd waren voordat hij daar directeur werd stemt mij dieptreurig. Het feit dat de werknemers daar helemaal NIETS kunnen is ook dieptriest je zou van Volkswagen toch beter verwachten althans ik wel!!!
Ik hoop en weet wel zeker dat er meerdere mensen die daar als case in de klapper van de directeur zaten ook de importeur op hebben ingelicht en dat de importeur daarom ook zo tegen me reageerde!!
Een hele klapper vol papier met alleen maar klachten wil wel iets zeggen over de werkwijze die ze in het verleden hebben gehandhaafd!
Ondanks al je goede bedoelingen Richard heb ik echt géén behoefte aan de dingen die jij hier in het topic zet, ik voel me op dit moment al kut genoeg!
Als jij denkt hier meer over te weten dan is dat heel fijn voor je....
Mijn klachtenbrief bestaat momenteel al uit 8,5 pagina en ik ben nog niet op de helft, en ja dat is samengevat met de belangrijkste punten eruit. Wat er in die brief staat is ook wat ik tegen de importeur verteld heb.
Wat hier in dit en andere topics staat is nog niets, en heb er ook niet echt de behoefte aan om alles wat er in die brief staat hier op het forum te vermelden.
Een van de belangrijkste redenen waarom dat ik in dit topic verder wilde gaan met de melding dat het weer niet is opgelost was om mensen te Waarschuwen dat ze NOOIT een wagen moeten kopen bij de firma Wealer!!!
Als ze mijn topic zo doorlezen en aan mijn tiepkunsten merken hoe gefrustreerd ik ervan geworden ben, zullen ze het heel gauw uit hun hoofdjes laten daar een wagen te kopen!
zo nou heb ik alweer een boekwerk geschreven puur en alleen om jouw goede bedoelingen waar ik nog steeds geen behoefte aan heb....
Richard jongen, doe mij een plezier, zet hier maar liever niets meer neer, het is een vriendelijk verzoek wat jij ermee doet moet je zelf weten
Ik vind het heel fijn dat je je kennis die je schijnbaar hebt (heb ik gehoord dan) dat je die wil delen met vw liefhebbend Nederland, maar zoals in de cup a soup reclame
NU EVEN NIET!!!
Alvast bedankt!
met vriendelijke groet,
Kevin
![Big Grin](http://volksforum.com/forum/images/smilies/biggrin.gif)