View Single Post
  #12  
Old 26-01-2016, 19:35
René's Avatar
René René is offline
10k maniac
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 21,384
Default

Quote:
Originally Posted by Vains
De brandstofpomp lijkt het goed te doen.

Waarom denk je dat? Aangezien je niet hebt kunnen meten Of maakt hij altijd hetzelfde geluid qua toerental pomp.

Quote:
Originally Posted by Vains
Is het misschien ook mogelijk dat de brandstofdrukregelaar op de fuelrail niet meer goed is en dus zijn druk verliest na stil gestaan te hebben?


Quote:
Originally Posted by René
Of dat je drukregelaar in de rail niet zo tof meer is




Ik weet niet wat de effecten zijn van een gare drukregelaar, maar het kwam wel in mij op. Jammer dat je de druk niet kan meten...dan wist je het meteen.


Quote:
Originally Posted by Vains
Hoe vaker je start, hoe beter de wagen begint te lopen en hoe langer het duurt totdat hij uitvalt. Lijkt wel alsof ik een paar keer moet starten om benzine in de rail te krijgen


Precies..vandaar dat mijn eerste ingeving de pomp/drukregelaar was. Als je pomp te zwaar draait, kan hij de benodigde peut niet leveren. Doet je drukregelaar het goed, zal deze dicht blijven totdat de benodigde druk er uiteindelijk is. Is je drukreglaar kapot, gooit ie dan teveel naar de retour, waardoor hij dan te weinig druk op bouwt? Dat zou je misschien weer kunnen checken door de retourslang iets te knijpen....tenminste...als dat geen kwaad kan. Ik weet dat niet.

Maar goed...dat waren iig mijn hersenspinsels en de dingen waar ik naar zou kijken als `t mijn autootje was. Wat Arnaud noemt zou ook best heel goed kunnen hoor...die bobines zijn een zwak brouwsel van VW....maar zouden ze dan allemaal aan het overlijden zijn? Dat leek mij dan weer toevallig...en is er eentje aan het overlijden, zou hij dan niet eerder op 3 poten gaan lopen?
Reply With Quote