View Single Post
  #7  
Old 26-01-2016, 09:37
Vains's Avatar
Vains Vains is offline
REALLY Bored
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 5,487
Default

Quote:
Originally Posted by René
Draait je brandstofpomp misschien zwaar als hij een tijdje niet heeft gedraaid? Dat je daardoor misschien de benodigde druk niet haalt...maar dat ie na een poos draaien wat 'los' komt en de druk wel kan leveren. Of dat je drukregelaar in de rail niet zo tof meer is. ik weet niet of je de mogelijkheid hebt om de druk te meten, maar anders zou je de retourslang vanaf de rail iets dicht kunnen knijpen (kan geen kwaad toch?) om zo misschien wat meer druk te krijgen op de injectoren om te kijken of hij dan beter gaat lopen. Maar mooiste is om de druk te meten aangezien je dan ziet wat hij doet.

puur een gokje


De brandstofpomp lijkt het goed te doen. Is het misschien ook mogelijk dat de brandstofdrukregelaar op de fuelrail niet meer goed is en dus zijn druk verliest na stil gestaan te hebben?
Hoe vaker je start, hoe beter de wagen begint te lopen en hoe langer het duurt totdat hij uitvalt. Lijkt wel alsof ik een paar keer moet starten om benzine in de rail te krijgen

Benzinedruk meten heb ik helaas de tools niet voor...
__________________
Bmw e61 530d touring
Reply With Quote