24-01-2016, 12:10
|
|
Volksforum Aandeelhouder
|
|
Join Date: Mar 2010
Posts: 4,870
|
|
Koel kanalen en oliekanalen komen wel uit van de 8v en 16v..
Je komt met je compressie niet goed uit. Veel te laag. (Heb je wel eens de verbrandingskamer van een 8v en een 16v kop goed bekeken?)
En je hebt geen carter ventilatie op het onder blok. (Is wel wat op te maken)
De zuigers hebben niet de uitsparing voor de kleppen die de 16v nodig heeft..
Er zijn er zat die met PG onder blok rijden maar dus niet plug and play.
Ik weet de boring en pistonpen maat zo ff niet, maar om je eigen onderblok te blijven gebruiken (en het low budget te houden, voor zover dat mogelijk is ) zou je als het past bijv. kr of pl zuigers in je PG blok kunnen zetten als dat past en dan de 16v kop erop met een decomplaat ertussen.
__________________
Golf1 Inari silber metallic --> engineswap --> 2.0 TFSI project topic
Út Fryslân
|