![Old](https://www.volksforum.com/forum/images/statusicon/post_old.gif)
01-06-2005, 21:20
|
VW Fanatic
|
|
Join Date: Apr 2004
Posts: 444
|
|
Quote:
Originally Posted by sjampoo
heb je de bougies, filter en olie vervangen NA dat het probleem zich ging voordoen,. of VOOR dat het probleem zich ging voordoen?
|
![Rolleyes](http://www.volksforum.com/forum/images/smilies/rolleyes.gif) Uiteraard NAdat het probleem zich openbaarde heb ik wat achterstallig onderhoud gepleegd
Ik verdom het namelijk om voor zoiets lulligs naar de dealer met zijn diagnosetool te gaan. Er is toch wel WAT af te stellen ???
Quote:
Optie: Accu losgooien en tijdje laten staan. 'Reset' het spul zichzelf en wellicht dat ie t dan weer wel goed doet. Foutcodes volgaarne van de voren laten uitlezen
|
Das op zich wel een idee. Beetje bot, maar wel een aardige. Dat doen we met de printer op kantoor namelijk ook altijd. Gaat 9 van de 10 keer dan weer goed :biggrin:
Het is idd een volledig geprogrammeerde injectie en onstekingscomputer die bij dat ding alles regelt, maar er moet toch ergens een soort van omloopschroef voor het stationaire toerental afstellen te vinden zijn. Er zit tenslotte maar 1 centrale gasklep op...
Als iemand weet wat je nog handmatig kan afstellen bij deze blokken, graag...het is dezelfde 1,4 motor als een Golf IV volgens mij.
Tnx,
Walter
|