View Single Post
Old 11-01-2016, 22:35
NielsDub NielsDub is offline
Volksforum Donateur

Ik vind het erg jammer dat dit topic deze kant op gaat. T is en blijft een hele toffe wagen! Wat mij persoonlijk betreft één van de mooiste Golfs 2 van dit moment en ik heb deze thread altijd met veel plezier meegelezen. Ik deel ook de mening van Wilco dat t veel geld is en ik weet ook dat je m voor 25k niet zo kan bouwen, dat is nu eenmaal met veel auto's zo. Als je een wagen wilt bouwen om winst op te maken moet je geen Golf 2 pakken. En wanneer je zo een auto als deze koopt dan moet je voor lief nemen dat het 'de auto van...' is geweest. Ook dat zal zo blijven.
Wat ik het meest jammere vind is de geld discussie. Gedurende de hele build thread wordt er door niemand met enig woord over geld of kosten gerept. Maar komt zo'n auto of auto's dan te koop dan begint het 'waar doet ie het van'.... Het is me bij andere wagens die te koop kwamen ook al eens opgevallen (Jan Bos die zijn Rallye en RS6 tegelijkertijd te koop aanbood, ook geen misselijke wagens). Wat ik er persoonlijk van vind: het gaat ons geen ene moer aan hoe iemand (en in dit geval Mario) zijn wagenpark of projecten financiert! Eigen verdiend geld, loterij, erfenis, misschien een lening of een zakelijke financiering aan kunnen spreken? So what? Daar heb je het hier gewoon niet over. En de reden waarom ie is gebouwd? Ook dat is toch persoonlijk? Voor moment of fame? Nou wat mij betreft is dat dan prima gelukt! En dik verdiend ook nog eens! Ik denk dat t meer is, want ik lees dat Mario wekelijks in de auto rijdt. Ik hoop dat ie niet verkocht wordt en dat Mario zijn zoektocht naar meer vermogen met ons wil blijven delen
Reply With Quote