View Single Post
Old 09-01-2016, 20:02
bertil1970's Avatar
bertil1970 bertil1970 is offline
Forum Regular

Default waarom

Quote:
Originally Posted by roka
Ik heb meerdere slechte ervaringen gehad met hem, noem het pech, toeval een samenloop van omstandigheden wat het ook was de kwaliteit van het werk was daarbij ook gewoon slecht!
1 van de minpunten was ook communicatie of het gebrek daaraan dus ik heb daar nu ook geen zin in!
Ik vind 2mm afwijking teveel voor deze werkzaamheden, in de bouw werk ik nog met minder....

Ik hou het op een samenloop van omstandigheden en pech en weet ik veel wat maar dat wil nog niet zeggen dat ik er blij mee moet zijn, het is inmiddels opgelost en ik ben mijn frustratie weer kwijt dus weer ontopic dan maar!

Zo dat lucht op...

als iemand problemen met mij heeft vanwege mijn werk of wat dan ook dan hoor je dat mij persoonlijk te melden en niet via deze weg .

ik vind het treurig en buitengewoon zielig dat je op deze manier je hart moet luchten op dit topic

ook ik kan niet aan ieders wensen voldoen ,en wat mijn draaiwerk betreft ,je stond er naast en hebt alles gekregen zoals je wilde .En als er dan iets niet goed gaat om wat voor reden dan ook dan ben ik mij van geen kwaad bewust!

dit topic is om mensen wat technische mogelijkheden te laten zien en niet voor persoonlijke problemen

als je een kerel was geweest had je de telefoon gepakt en gezegd bertil je werk is niet goed ,wat doen we daar aan .

als het daarna niet opgelost was en je lucht dan je hart hier ,dan had ik gezegd roy je hebt gelijk

ik hoop dat dit snel verwijderd wordt door de beheerders omdat dit soort dingen hier niet thuis horen