07-01-2016, 20:30
|
|
VW Fanatic
|
|
Join Date: Jul 2012
Posts: 332
|
|
Nou,
Motorsteun vervangen, koppelingsgever bij het pedaal vervangen, koppelingsgever/nemer op de bak vervangen.. Allemaal zonder het gewenste resultaat..
Dat de motorsteun vervangen is, was maar goed ook was echt op(roeren in een kom soep is der niets bij ). Auto blijft weer mooi rustig tijdens het starten.
We hebben de afspraak gemaakt met de garage dat we de brug mogen gebruiken om zelf de koppeling en vliegwiel te vervangen en er zal een monteur bij ons over de schouder mee kijken om te helpen. Garage baalde er zelf ook van dat het dus toch het vliegwiel lijkt te zijn. Gelukkig worden we er goed behandeld en is de service meer dan top dus gaan we toch maar voor vervanging... Dit gaat waarschijnlijk binnen nu en 2 weken gebeuren
Quote:
Originally Posted by Dennisdutch
Misschien een beetje laat, maar ik ben ook in bezit van een prachtige Golf 2.0TDI (72-GRX-8) 4motion met precies dezelfde problemen.
Trillen/brommen onder hoge last 3,4,5,6 versnelling (1500-2200rpm)
Koppeling pedaal die soms "achter het kleed bijft steken" maar vanzelf ook weer omhoog schiet.
En sinds kort doen de achterwielen ook niet meer mee, meerdere malen getest maar er lijkt geen signaal naar achteren te gaan.
Wist niet dat er andere mensen waren met dit probleem.
|
Ha een mede lot genoot haha. Heb je beschikking over VAG-COM of VCDS ? Als je achterwielen helemaal niet mee draaien is er misschien ook nog wel een foutcode aanwezig? Hoeveel km heeft jouw golf gedraaid ?
Keep you posted !
__________________
Golf Mk1 '82 1.6GLI Cabriolet - Project
Golf MK5 2.0 16V TDI - Daily
Golf Mk5 2.0 16V TDI 4Motion - Daily
|