Gister was het een jaar geleden dat ik de Caddy weer uit belgie terug heb gehaald naar Nederland.
Veel gedaan en behoorlijk wat tegenslag gehad waarvan de laadvloer, chasisbalk en dragers van de laadvloer toch wel de grootste was. Gelukkig is dat allemaal goed gekomen en dankzij Gooigolf ook de motor aan de loop gekregen.
Nadat de motor aan de loop was is het project even stil komen te liggen i.v.m. een behoorlijke verbouwing aan ons huis.
Tussendoor s'avonds zo nu en dan wat kleine dingetjes afgewerkt.
Inmiddels zijn er nog een paar hele kleine dingetjes die er moeten gebeuren zoals bouten vd bladveren aandraaien, moeren van uitlaatspruitstuk vast draaien (vergeten) achterlicht even repareren en de remlicht schakelaar nakijken.
Toch ook nog even met de remmen aan de gang. Ik heb t al meerdere malen ontlucht maar naar mijn idee moet ik m toch behoorlijk diep intrappen voordat er weerstand komt en ie begint te remmen. Hij remt wel goed maar het pedaal hoort naar mijn idee iets hoger al wat te doen.
Afgelopen week ook eens contact opgenomen met het rdw. Omdat de auto wel is uitgevoerd in nederland maar nooit in belgie is ingevoerd had ik daar wat vragen over. na een korte uitleg en doorverbonden te zijn met de technische afdeling bleek dat geen probleem te zijn. Ik kan het kenteken laten heractiveren. Ook gevraagd naar de motorombouw en omkeuring hiervan. Met een geschatte toename van ongeveer 50 pk aan vermogen verwachtte de man dat ik daarmee niet naar lelystad toe zou hoeven. Er word gekeken of de motor e.d. allemaal netjes en degelijk is ingebouwd en het belangrijkste is dat ze de gegevens krijgen uit welk voertuig de motor weg is gekomen. Ik gaf aan dat ik het chassisnummer en kenteken van de auto waar de motor is uitgekomen in het onderhoudsboek heb staan.
"Dan moet dat geen probleem zijn meneer".
Binnenkort de laatste dingen even afmaken en dan maar eens voor de keuring. Als het allemaal even kan wil ik m dan vrij vlot daarna ook naar de spuiter brengen om hem opnieuw in de kleur te laten zetten.
Allemaal plannen voor volgend jaar, nu eerst oud en nieuw vieren...