View Single Post
Old 27-12-2015, 02:05
Jurgen76 Jurgen76 is offline
Forum Newbee

Default resto-project mk1 Golf & Jetta mk1

na ff twijfelen toch maar besloten een topic aan te maken van mijn mk1 's (Golf en later volgt de Jetta ) .
de specs van de Golf :
-Golf 1 1982
- JB motor (=> word 16V op webers)
-full resto + modiefied
-.........

deze is op alle bekende plaatsen hersteld geweest (krokante plekken) ; dorpel/deurhoeken vooraan , wieranden achteraan binnen & buitenkant , achterpaneel , voorfront en ook de rechter voorbinnenvleugel was eraan voor de moeite .
ineens dan ook de stap gezet om beide voorvleugels zonder gaten voorzien van de bumper alsook de achtervleugels .
de laswerken heb'k grotendeels zelf gedaan totdat er geen tijd meer was door de komst van onze 2 kindjes toen en heb ik het werk doorgegeven aan een carrosserie . daar heeft de Golf ruim 1,5 jaar gestaan (al een geluk dat'k elke week naar daar had gebeld , anders had het wss nog langer geduurd).
na heel veel geduld was de Golf dus na 1,5 jaar terug thuis en kon ik beginnen met de aankleding hiervan , dit heb'k dus volledig zelf gedaan vanaf dit punt .

maar genoeg geleuterd nu de pics (spijtig genoeg geen meer van in de carrossrie ) :

foto's uploaden loopt niet zo vlotjes dus ga ik ze in stukken en met veel geduld moeten opzetten .

grtz
jurgen