View Single Post
  #35  
Old 01-06-2005, 09:55
Kevin20v's Avatar
Kevin20v Kevin20v is offline
No personal life
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 2,428
Default

Quote:
Originally Posted by MellyVille
eisen dat ze dat ding terugnemen, alle centjes terugvragen en een 20VT kopen ...

ik snap het man, hoe lullig is dat... de VW dealer hebben wij ook genoeg problemen mee gehad... die willen liever snel geld dan dingen goed oplossen blijkbaar :S... terwijl ze er keer op keer zelf de dupe van worden...

jij wordt hier trouwens niet de dupe van hoor, is hun fout, zij lossen het maar WEER op...
Luister een 20vt zit er voor deze jongen niet in, ben pas 20 zo'n ding kost mijn nog VEEEEL meer verzekeringspremie dan dat deze 1.8 20v nu al kost....
en voor een lichtere motor doet deze jongen het ook niet, dan moeten ze goed hun best doen om zo'n zelfde wagen te vinden, daarbij zijn er allemaal dingen aan vervangen en staat er ondertussen een zowaar nieuwe auto aan onderdelen, ik heb voor 555 euro een distributieriem met alle aanverwante rommel erin laten zetten (waterpomp, riemen, rollen de hele santekraam)....

Scheelt dat wij altijd achtervolgt worden door narigheid in alles.....

Maar dus al het geld dat ik erin heb gestoken, en alle nieuwe onderdelen die erin gezet zijn vergeten, een andere golf kopen en dan WEER overnieuw beginnen met het hele gezeik....

en JA zo'n geluk heb ik wel dat ik dan weer zo'n auto tref.....

Het gaat zich nog niet eens zozeer om die wagen, de manier hoe die gemaakt wordt heeft voor de problemen gezorgt.
Als ie toen de eerste keer goed gespoten was was ie niet nu nog 2x weggeweest en moet ie nu nog 1x terug....
als ze toen direct het tellerunit probleem hadden opgelost had ik niet 10x teruggehoeven.... Het ligt niet aan de wagen het ligt aan de dealer!!

heb vandaag voor de 300.000ste keer met de aftersales manager gesproken ik heb hem de waslijst gegeven die na 1 dag na de spuitbeurt al mis waren.... en daar schrok hij van, hij dacht dat het een aantal kleine dingetjes waren waar ik over viel maar over de dingen waar ik nu over val daar schrok hij van en had nooit mogen gebeuren....

Het feit dat ik op 2 punten een lek heb in het dak direct na het spuiten, kan ik gewoon niet met mijn hoofd bij, het feit dat er nu al blaren onder de rubbers zitten kan ik gewoon niet met mijn hoofd bij....

en het enige wat ik van de aftersales manager te horen kreeg was, daar heeft u gelijk in kevin en daar kan ik het tot minimaal 8 Juni mee doen...

8 Juni komt de directeur terug dan krijg ik een 2e gesprek waarin de schadeexpert die dit alles gevolgd heeft en alles geregeld heeft en de kwaliteitscontrole heeft uitgevoerd zich moet verantwoorden voor de gedane zaken...

Heb die aftersales manager gezegt, die eerste 2x terug om te spuiten denk ik nu even niet over na, de eerste 2 weken dat de spuiter failliet is gegaan en jullie over de verblijfsplaats van mijn wagen gelogen hebben, dat de wagen bij een spuiter weg is gehaald omdat het ergens anders goedkoper ging... daar heb ik het nu even helemaal niet over, dus van die 6 weken -2 hebben jullie 4 weken gedaan om de wagen een beetje te schuren af te plakken en te spuiten en meer is er niet gebeurt, ja op het laatst 6 nieuwe sloten inbouwen dat het allemaal in de laatste 2 uurtjes voor elkaar gekregen moet worden.... dat ze me het dashboard beschadigen....

en ik zwarte klauwen op mijn witte dakhemel heb zitten daar spreek ik ook niet over, maar dat er bij het ophalen over deze zaken daar helemaal NIET over gesproken word, en dat er over gelogen word
en dat ze aan de telefoon durven te beweren dat heb ik gecontroleerd en het was goed dat steekt mij!!

Ik heb daar heel veel geld neergelegd voor die wagen en vanaf het begin is die wagen kut behandeld door de dealer, ik heb elke cent ervoor zelf betaald en ik ben pas 20 het is geen lullig stepje wat ik gekocht heb....

over beschadigingen in het dashboard zwarte klauwen oppe hemel, beschadigde stootlijsten en ik vergeet nu nog de helft daar zou ik helemaal NIET over vallen die zou ik zelf vervangen hebben als ze gewoon goed hun best hadden gedaan en niet tegen me gelogen hadden!!!

En daar val ik nu dus wel over, ik val nu over alles wat ik tegenkom! alles waar ik die 6 weken lang slecht van geslapen heb, is nu uitgekomen alles waar ik bang voor was, is gebeurd.....

en het enige wat ik van de aftersales manager te horen kreeg was, daar heeft u gelijk in kevin en daar kan ik het tot minimaal 8 Juni mee doen...

en dan nog een laatste ding, een andere wagen kan ik best over nadenken....
Maar wat ik echt HEEEEL erg vind aan dit hele verhaal ze duwen mij dalijk een andere wagen onder me reet, en deze 20kleppert gaat iemand dan kopen daar voor VEEEL te VEEL geld en die krijgt gegarandeerd binnen 2 maanden problemen met die wagen, en daar krijg ik gewoon kippenvel van.
Reply With Quote