22-12-2015, 15:55
|
|
Forum junkie
|
|
|
|
Thx allen, ben er zelf ook erg blij mee! Het is fijn om s'ávonds gewoon even erbij te zitten, kapje open, kop koffie erbij en is even rustig kijken.
@Niels
Die twee IC bochten zijn nu zwart, dat waren 3 blauwe bochten met vreemde knik toen de accu nog voorin stond. Voor het hele IC traject zijn het boven en onder nu zwarte slangen en water is blauw dat laat ik zo. Tevens de 180 graden bocht van de Rally mooie zwart en steekt mooi af tegen de lader.
Persoonlijk vind ik het jammer dat ik eerst de IC buis moest inkorten en nu dus het ingekorte stuk weer moest laten lassen. Omdat het RVS is zie je nu een lasnaadje. Maar ik laat het even zo.
Ook is het denk ik mooier als de veerpootbrug zwart is (dit kan nog), RVS lakken is echter weer zeer lastig.
De rugleuning wil ik ook gaan aanpakken, moet alleen nog uitvogelen hoe dit zit volgens mij is dit namelijk niet zo makkelijk als de zitting.. Maar eerst moet ik de passagiersstoel frame nog omzetten en dan kijk ik gelijk naar de rugleuning.
Ik ga komende tijd rustig de puntjes op de i zetten in het interieur voor het nieuwe seizoen.
Op mijn verlanglijstje staat nog een ombouw naar stuurbekrachtiging. Ik wil dit mogelijk januari / februari gaan bestellen. Ik wil gaan voor een elektronische stuurbekrachting en niet voor de hydraulische.
VW Golf 1 - 1994 - Cabby Acapulco 2H
|