21-12-2015, 19:43
|
Volksforum Donateur
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by DutchBuild
Was een hele leuke meet en zal er zeker weer heen gaan, al moet ik met de R32 omdat de mk2 nog niet af is dan
Ik hoop dat je deze net zo organiseren als de afgelopen keer, want nu ik lees over het BBS, heb ik er al een minder goed gevoel over. Mooie wielen, maar een beetje BBS-moe denk ik
Ik heb al een poos het gevoel dat je er zonder BBS niet meer bij hoort en dit versterk dat gevoel des te meer. Ik ben juist voor dat iedereen moet doen wat hij zelf mooi vind zonder beïnvloed te worden.
Dit is voor mij juist de reden om geen BBS meer onder mijn auto's te willen en ik hoop dat hier wat begrip voor is.
|
't Klinkt bijna verontschuldigend... Wat mij betreft maakt BBS of niet geen ene moer uit. Ik vind juist de minder voor de hand liggende wielkeuzes vaak gaver om te zien en soms bijzonder geslaagd! Dat BBS gebeuren is een dag voor het eigenlijke Elite 2.0 lees ik in #1, dus dat valt te ontwijken Vraag me ook af hoe je ooit fatsoenlijk zonder kleerscheuren met een 3 delig pak in een Recaro kuip komt, laat staat er weer uit... Of t moet een C&A pak zijn
|