View Single Post
  #291  
Old 13-12-2015, 19:49
yuli's Avatar
yuli yuli is offline
Forum junkie
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 1,871
Default

Voor het zicht is het beter ja maar wilde de radio en de asbak behouden. Aan de asbak ben ik niet gehecht maar het 12volt punt voor de mobiele brigade naast me wel.

Heb even tijdje updates gespaard. Even af en toe een half uurtje s'avonds, sleutelen op me sloffen. Geen zin, licht uit deur dicht, klaar.

Kennis van me heeft een tweede lambda aansluiting voor de A/F in RVS gelast. Lambda hangt hier los;



Verder met het accu naar achterbak project. Derde gat gemaakt voor de plus kabel. De mof is origineel VW;



Route bepalen;



Plus terminal positie bepalen;



Dag accubak;



Nieuwe terminal gekocht met kapjes bij de BMW dealer is van een E36;



Vastgezet, kabel ingetaped. Let op kabel binders zijn orgineel VW. De corrado variant dus met vervangbare tieraps.



Even checken met kapje erop.



Nu de voorstoelen eruit zijn, gelijk een probleem oplossen. Een eigenaar in het verleden heeft letterlijk aan poten gezaagd. Terug op de verkeerde positie gelast. Hij zat vervolgens een stuk lager op een vaste positie want verstellen was vrijwel onmogelijk.

Twee stoelframes laten coaten;



Leuning los;



Zitting los;



Wangen los;



Omg;



Hendel overgezet;



Ondertussen de bekleding gewassen, 30 graden fijne was .

Even wachten op wat interieur crammetjes en terug opbouwen.
__________________
VW T3 - 1982 - 16v KR
VW Golf 1 - 1983 - PG G60
VW Corrado - 1989 - PG G60
VW Golf 1 - 1994 - Cabby Acapulco 2H
Reply With Quote