View Single Post
Old 10-12-2015, 22:41
Golf116vmk1 Golf116vmk1 is offline
Forum Regular

Quote:
Originally Posted by The_Maxx
uitlijning en als de auto verlaagd is zitten er mogelijk geen wellemsblokken op, wat het stuurgedrag ook wat zoekeriger maakt en het stuur gaat dan sowieso bijna niet meer fatsoenlijk terug.

Wat voor bandenmaat ligt eronder, 195? Stuurt sowieso zwaar, maar bij goede uitlijning te doen (behalve met inparkeren)

Ja verprutste exemplaren zijn er helaas een hoop van te vinden. Gelukkig zijn er nog mensen die er moeite in willen steken het weer op orde te krijgen.
G40 zijn het wel waard, maar de kas vertoont vaak ook nog scheuren. En dan moet je tegen frustratie kunnen...

btw: voor de reacties hoef je me niet te bedanken hoor

ik zal van het weekend alles eronder weg halen stuurstangen stuurdemper van alles en nog wat en kijken waar het aan licht.

De auto is verlaagd weitec verlaging voor. achter standaard demper met andere veer.

banden 185/45/14

Maar het lijkt mij dat je als je er even mee bezig gaat de auto's nog best goed kunt laten sturen? Want als ik nu optrek beland ik door het zwabberen gewoon op de andere weghelft(niet erg veilig) ook totaal geen druk op de voorwielen. Alleen maar wheelspin.

Waarschijnlijk van de week 2 nieuwe spoorstangen halen (de oude zitten helemaal vast)

Nieuwe stuurdemper als deze lek is?? Waar te koop want kan er weinig over vinden.

En wellemsblokken zal ik even kijken wat dat precies is en inhoud
Reply With Quote