View Single Post
Old 31-05-2005, 21:31
JeeWee's Avatar
JeeWee JeeWee is offline
No personal life

Hoi hoi hoi mensen wat een enthausiasme, bedankt voor de complimenten. Ja hij is erg laag het inveren is een probleempje je slaat snel tegen het eind van de schokbrekers aan. Achter slaat de veerplaat tegen de uitsparing aan.

Iedereen die 195/40R14 onder z'n bus wil, bedenk je. Ik heb nog nooit iemand gezien die dat onder z'n bus had dus wilde ik dat natuurlijk even proberen. Maar het lijkt echt niet mooi, ik neem de banden wel mee naar een meeting een keer ofzo dan kunnen jullie het zelf zien.
@lowrider: forget it met 195/40R14 achter, bedenk je je wel hoeveel toeren je motor dan wel niet gaat maken? denk dattie bij 90 al bijna in de toerenbegrenzer slaat! Zelf zit ik te denken aan 185/70R14 achter, of toch op C2's gaan rijden met 195/45R16 voor en 205/55 achter.

Maar goed gister kwam een goede kennis van mij even langs en na een half uur de conclusie wederom, alles staat goed, toch looptie niet, bla bla, als we nu de bougiekabels eens omgooien, en ja hoor, alles 180 graden verdraait en toen liepie! Dus waarschijnlijk zit het tandwieletje op de nokkenas 180gr. verdraait ofzo. Maar de carburateur heeft het wel begeven na ruim 5 jaar hebben stil gestaan, dus Henkie Hotrod heeft vanmiddag even een nieuwe carb op de bus gedaan, erg fijn, morgen dus een niewe. Nu nog zo'n fuckin tule, en wie weet gaat de bus dit weekend nog sturen! Rijden kan nog niet omdat ik niet kan remmen he...

@ verdomde hippy ruud, zo'n bandje kost zo rond de 90e per stuk, ik had ze voor een vriendenprijsje 2e hands (thanks lunatik), leuk om even te proberen. Banden zijn nog prima apk, zo'n 5 a 6 mm, alleen die ene band is een klein beetje schuin afgesleten. Ik zou ze niet aanraden tenminste, hoe stoer ze ook mogen zijn. Volgend jaar komen ze waarschijnlijk wel onder een jetta 1 project haha!

Fryske Âlde Skoalle Loftkuolle Gêrs Jarre Memmebatsers!

'72 T2 singlecab '78 T2 doka '80 T3 singlecab '80 T3 singlecab Lupo 3L
Reply With Quote