Thread: RolandK93
View Single Post
Old 02-12-2015, 18:49
RolandK93 RolandK93 is offline
Forum Newbee

om (na 3 jaar ) eens stof af te blazen,

Golf v5 is al dik 2 jaar weg, rij sindsdien een golf 2 1.8 rp uit 91
Nagenoeg standaard gekocht, en al aardig wat aan gedaan.
zo was ie toen ik m kocht:

Hier en daar beetje verandert, en toen tijd voor setje velgen, op de ronals van bovenstaande foto winterbandjes laten drukken, en voor mooiigheid een set nothelles gekocht:

Die al vrij snel verkocht (had ik achteraf spijt van maarja) en van een maatje Konig RS gekocht

Ook die waren vrij snel weg, stond dik maar was me iets te groot.
Toen een dailysetje gekocht in vorm van mini velgen waarvan ik de harten gunmetal grey heb gedipt, waar ik huidig dagelijks op tuf.

Heb ook een setje Centra Polo g40 cups gekocht, maar aangezien dat wielen voor meetings moesten worden, en 13'' erg klein was, heb ik der maar wat geld tegenaan gesmeten, met als resultaat 3 Delige Polo g40 cups 16'' 8j rondom.(credits naar BBB Built By Boekes)
Heb afgelopen mk2 elite er misschien net anderhalf uur 1 velg onder gehad, waar nog wat complicaties mee waren, en bbb vanaf daar mee zouden nemen, met als resultaat dat er toch verdacht veel fotos uit voortkwamen.
liggen op dit moment op de velgenboom, en gaan v het winter goed blauw gemaakt worden. Zitten nu nog stickers op maar word geverft.

''Auto van de zaak" is in tussentijd gevorderd naar trekker oplegger.

Met de capri is nog niks gebeurd, maar aangezien ik sinds kort uit huis ben en bij mijn appartement binnenkort waarschijnlijk een garagebox heb, verhuis ik de capri daar heen, en ga ik langzaam aan beginnen met rijdend maken. geen complete restauratie als ik eerst wou, maar roest ed aanpakken en dan in elkaar zetten. mocht ik in de toekomst tijd en geld over hebben, kan ik hem altijd nog restaureren, en wil ik er een 2l cosworth of ford v8 in hebben.
Reply With Quote