02-12-2015, 13:57
|
|
Forum Newbee
|
|
|
|
caddy 20 SDI 2005 elektro storingen
Hallo ,
Mijn vraag gaat over elektro storing van mijn Caddy , zal eerst wat voor geschiedenis vertellen over deze Caddy , we hebben de auto gekocht in December 2014 en liep naar behoren , maar al snel bleek tot als de auto even had gestaan deze niet wilde starten en na wat startpiloot wilde hij wel starten , auto naar erkend bedrijf gebracht in de buurt bij Eindhoven , bleek pompverstuiver probleem , na 2 dagen ophalen en bijna € 1000,- verder liep en starte de auto perfect , maar na een paar maanden ineens zomaar onder het rijden een flinke klap , bleek zuigerstukken door blok naar buiten , nou ja andere motor gekocht ( let wel is precies de zelfde motor nl. BDJ motor )
Die andere motor alles vernieuwd zoals waterpomp loop en spanrollen distributie riem enz , alles om en ingebouwd aangesloten , sleutel draaien direct perfect lopen , precies 2 dagen en toen begon de echte ellende .
Zodra ik de auto op contact zet begint een relais te klapperen , de toerenteller slaat zonder dat de motor loopt van rechts naar links soms gaat alarm oliedruk piepen en lampje knipperen als je dan wilt starten draait hij niet eens rond , als je hem dan van contact af zet en weer erop kan je hem soms starten je moet dan best lang doorstarten met als gevolg tot lampje gloeispiraal gaat knipperen maar blijft dan wel lopen op een noodprogramma denk ik omdat hij dan niet hoger kan dan 3200 toeren , maar soms dan gloeit hij wel goed en start hij meteen maar slaat direct daarna weer af , nou uitlezen heeft geen zin omdat de storing blijven ontstaan zolang deze storing er is , wie oh wie kan mij helpen ??
|