Ik ben nu enige tijd geregistreerd op het forum en daarom misschien wel handig om ook een topicje aan te maken voor mijn racekarretje
In 2010 heb ik in Duitsland een Golf 2 GTI16v gekocht uit 1986.
Deze auto was omgebouwd als tracktool voor/door 2 jongens die er graag mee over de Nürburgring reden
De auto was al voorzien van rolkooi, KW variant 2, macrolon ramen, 1 degelijke Sparco stoel, H&R anti-rolbars voor en achter etc.
Ondertussen heb ik de auto zelf ook flink aangepakt;
- Sachs motorsport koppeling (2011)
- Elektronica aangepakt, zooi die er niet in hoefde verwijderd
- Rolkooi verbeterd, uitgebreid volgens DMSB groep-H (2011)
- Interieur gespoten (2011)
- Aerocatch motorkap sluitingen
- cilinderkop gereviseerd (2013)
- Subframe, draagarmen, toebehoren, achteras etc. allemaal in oranje/zwart gecoat (2014)
- Alles voorzien van Powerflex zwart
- Compressor gemonteerd (2015)
- Sparco Brandblussysteem (2015)
En nog een boel dingen die ik ongetwijfeld ben vergeten
Helaas is op de laatste trackday in Assen de motor gaan ratelen bij 4000+rpm, ondanks dat ik meteen de pit in ben gedoken is er toch flinke motorschade;
Geen goed nieuws, want bij cilinder 2 zijn de lagerschalen helemaal naar de klote en is (dus) ook de krukas beschadigd
Het witmetaal is helemaal weg en de schalen zijn zelfs een stuk breder geworden dan normaal :X
Nu eens kijken naar een mooie oplossing