Tijd voor een update!
Ten eerste, de deuren hangen er eindelijk in, daar kwam nog wel het enige hang en trek werk aan te pas..
Ze passen nu goed, gaan alleen eigenlijk nog iets te moeilijk dicht, maar dat laten we voor nu maar even zo
Daarna meteen even de stoel en gordel erin gemonteerd om er voor het eerst weer even in te kunnen zitten na lange tijd
Vanwege de lengte naar de rolkooi toe volgens voorschriften gekruist gemonteerd:
Verder een deur meteen afgemaakt met een deurpaneel en - jawel- volksforum keycord als deur opener
Nu heb ik er eigenlijk alleen nog een voor de andere zijde nodig, Tjaap is al voor me aan het zoeken, maar als die niks kan vinden, heeft iemand er nog een nette liggen die die niet gebruikt?
De rolkooi heb ik bij het hoofd bekleed met FIA-schuimspul en vanwege de instap en de gordels bij de deur als proef beschermd met een Carbon wrap, ik moet zeggen dit ziet er behoorlijk echt uit, ook naaste de echte carbon deurpanelen dus dit laat ik voorlopig zo
Omdat ik de voor- maar vooral de achterzijde wat kaal vind zonder bumpers, maar ik ze vanwege het gewicht eigenlijk achterwege wil laten, heb ik de oude stalen bumpers in een fiberglass versie gekocht:
Deze moeten echter eerst nog even afgewerkt worden, en ik ga nog aluminium bumpersteunen maken, dus dat is voor de volgende update
Maar buiten dat, de striping en de naafkapjes is de buitenkant wel zon beetje af!