13-11-2015, 13:24
|
|
Volksforum Aandeelhouder - Diesel-head
|
|
Join Date: Oct 2004
Posts: 2,816
|
|
Afgelopen week de kachel gereviseerd. Nieuwe bekleding op de kleppen en een nieuwe kachel radiateur. Was best nog wel een klus, omdat het dashboard er voor weg moet.
Nieuwe kilometer teller kabel gemonteerd en een van de lampjes van de teller vervangen. (zijn niet meer nieuw te koop volgens mij)
Verder gisteravond het motorblok er in gehangen. Dat ging alleen niet zoals ik wou.
De 1900TD motor die erin lag had al stuurbekrachtiging, dus ik dacht ik vervang wat nodig is en het is goed. Niet dus. De krukas v-snaar poelie kwam tegen de koker aan. Dus motor weer omhoog getild en hem op Passat 35i TDI steunen gezet. (motorsteun) en de voorste motorbalk vervangen door 1 van een passat. De motor is hierdoor een 3cm gezakt en nu is er voldoende ruimte onder de koker. Vanavond wil ik nog even kijken of ik de stuurbekrachtiging om kan bouwen naar Multi riem, want dit zit me nog steeds niet lekker.
Verder uitlaat, schakel stangen, kachel radiator en aandrijfassen aangesloten.
Vanavond verder met de motor kabelboom Inlaat traject en Radiateur.
Zal foto's maken als het licht is, want in het donker foto's maken is geen succes...
__________________
Groetjes,
Bert
VW Jetta 1.6 1984 (NL)
Audi Q7 3.0 TFSI 2019 (UAE)
Audi TT 2006 (UAE)
Volvo XC60 2010 lifted and modified (UAE)
"Because there's a thin line between hobby and mental illness!"
|