View Single Post
Old 02-11-2015, 00:23
yuli's Avatar
yuli yuli is offline
Forum junkie

Zo even mijn topic, updaten.

Paar foto's nog van DubInn Arnhem. Leuke meeting, iets te hard naar toe geknald, de boetes liggen inmiddels op de mat

Vanaf deze maand definitief binnen, komt weer naar buiten met mooi weer in maart.

Wil mijn IC traject netter en de accu achter hebben. Mogelijk ga ik deze winter ook stuurbekrachtiging inbouwen, dan wil ik het stuurbekrachtigingsreservoir ter hoogte van de accu hebben. Begonnen met demonteren accu en buizen;

Ik ga een 50mm2 plus kabel gebruiken uit een BMW 3 serie. Origineel BMW dus;

Voor komt een kleine plus terminal, tevens origineel BMW. Hier komt een beschermklepje op dan zie je niks geen aansluitingen;

Ik heb een afsluitbare accubak gekocht voor de accu. De accubak kwam met twee 12 volt stopcontacten (10A afgezekerd) en een accu tester. Ik heb 1 stopcontact opgeofferd en daar een hoofstroomschakelaar met sleutel gemonteerd. Deze afgezekerd met een 200A MegaFuse. Alles gemonteerd aan de binnenkant van het deksel dus niks van in het zicht;

Compleet plaatje;

Even spanning testen accu ;

Binnenkort mee verder.

Tweede project is mijn A/F meter inbouwen. Ook kwam ik er van de zomer achter dat een boost meter ook wel handig is. Maar ja waar laat je twee extra 52mm meters. Ik heb een JOM houder gekocht en deze omgedraaid gemonteerd in de middenconsole;

to be continuedz
VW Golf 1 - 1994 - Cabby Acapulco 2H
Reply With Quote