Goed nieuws! De auto is gisteren door de keuring geraakt!!
In tussentijd is het interieur helemaal opgefrist en compleet gemaakt
is de koppeling vervangen en heb ik alle keerringen op de versnellingsbak vervangen
en is het schakelmechanisme gereviseerd geweest
Heel de elektriciteit is ook in orde gebracht, dit was één puinhoop. Zo was de massakabel van de ABS pomp doorgeknipt waardoor deze geen druk meer maakt en ik het remsysteem niet kon ontluchten. Eens dit gemaakt was is het remsysteem ontlucht, is de dynamische remkrachtverdeler vervangen evenals de flexibele leidingen vanachter.
De dimlichten werkten ook niet. Dit probleem lag in de hendels aan het stuur. Het klikmechanisme werkte niet meer naar behoren. Heb die schakelaar dan helemaal uit elkaar gehaald en weer in elkaar gestoken waarna het weer werkte.
De claxon werkte ook niet, omdat het relais ervoor verdwenen was. Ik mis ook de tweede claxon die in de vleugel zit, als iemand die nog heeft te koop liggen laat het me dan weten
Verder lekte hij nog steeds brandstof aan de catchtank waar de pomp in zit. Na het vervangen van alle dichtringen en de uiteinden waar de brandstofleidingen mee vastzitten op de doos lekte hij nog steeds. Bleek een klein barstje in een naad onder de aansluitingen van de terugvloeileidingen te zitten. Heb dit helemaal toegesmeerd met blauwe loctite vloeibare pakking en voorlopig houdt dit toch.
Oh ja, heb de foto's in heel dit topic ook gerepareerd. Zijn allemaal gelinkt uit Facebook maar zij hadden hun manier van URLs genereren voor foto's blijkbaar aangepast waardoor alle links stuk waren.