View Single Post
Old 31-05-2005, 09:29
Melvin Melvin is offline

oke, ik heb dus me pa een aantal duitsers laten bellen.... ook de Roman Liebl, althans zo noemt ie zichzelf... de Roman Liebl die ik gebeld hebt en daar woont blijkt een oudere vent te zijn die zegt nergens niks vanaf te weten... wel gaat ie nog ff aan zijn zoon navragen maar hij verwacht dat die daar ook niks mee te maken heeft... die heeft namelijk ook geen interesse in golfjes etc... hij begrijpt ons wel en vind het schokkend dat zijn naam daarvoor gebruikt wordt, en dus wil hij er ook mee naar de politie gaan want het is niet oke als iemand je naam voor dit soort doeleinden gebruikt...

de zogenaamde vriendin van mijn 'mailtjesstuurder' (zo noem ik hem maar ff), zou Nadine Luckas heten, daar heb ik het geld ook naartoe over gemaakt... daar heb ik ook het telefoon nummer van en die hebben we ook gebeld... die zegt Roman Liebl niet eens te kennen en zegt er niks mee te maken te hebben... daarna nog een keer geprobeerd te bellen, in eerste instantie wordt er niet meer opgenomen, nu krijgen we alleen nog maar voicemail... ze weet dus wel meer...

wordt vervolgd...
Reply With Quote